Mazda 6 - problémy s motorem 2.2 diesel - nafta v oleji

13.04.2016 13:22

Příběhy majitelů Mazdy s naftovým motorem 2.2 se podobají jako vejce vejce - poznáváte to? Pokud ano, pak volejte GSM: 777 905 815 nebo pište  poradna@poradnaveritele.cz  - pomůžeme vám.

 

M6 2.2D AT, 18 měsíců stará, najeto asi 51 km, 17k po servisní prohlídce: po cestě zasvítila červená kontrolka a známé hlášení "Low oil pressure. Engine damage possible. Check oil level". Kontroloval jsem stav oleje, byl v pořádku - lehce nad maximem (ne na značce "x"). Telefon na Mazda Assistance, kde mi sdělili, že s autem není možné dále jet a je nutné ho odtáhnout do servisu. Provedl jsem to, zapůjčil si nové auto...

Dnes mi technik ze servisu sdělil, že na autě žádnou závadu nezjistili, že se jedná o "provozní stav, kdy v důsledku častěji probíhající regenerace DPF filtru došlo ke kontaminaci motorového oleje palivem", neboli, toto může nastat kdykoli v budoucnu znovu. Když jsem se ptal, jestli mu připadá normální, že u ani ne 1,5 roku starého auta k tomuto dojde a evidentně může dojít i v budoucnu, tak mi sdělil, že on auto nekonstruoval a že každý, kdo si naftovou Mazdu kupuje, tak ví, že auto takto regeneruje a že tedy tento stav může nastat.

Já tedy za sebe musím říct, že ne, já jsem si to auto rozhodně s tímto nekupoval a rozhodně ani nejsem ochoten akceptovat u ani ne 1,5 roku starého auta se skoro milionovou cenovkou, že se na něj nemůžu spolehnout a v podstatě kdykoli se mi může stát, že mě auto někde nechá a budu řešit odtah a náhradní auto atp. - a po záruce toto vše nejspíš i na vlastní náklady, o možných komplikacích v zahraničí ani nemluvě.

 

Prožili jste stejný příběh? Volejte, pište - pomůžeme vám jen za symbolický administrativní poplatek 2.550 Kč - zbytek nákladů si vysoudíme na prodejci!